RSS
++iNsaN biaSa yG CuBa MenJadi Luar Biasa++MenuLiS SekaDar PerKonGsiaN Idea & KehiDuPan++

~ada CINTA BUNGA~

~ aDa....aDa....CINTA ~



hurmm....
BEST kan klu dapat bunga...
walau x bole makan...
tp simbolik kn...
bila sebut tentang bunga...
sape selalu dapat bunga????
(sape tahu angkat tangan...=b)
mstila org perempuan kn...
adew ke org bg bunga utk lelaki...??
hurmm...mybe adew kot...
xpe2...lupakan tentang bunga k...
cik kasih sebenarnya nk kongsi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

.....dengar lagu ni ngan korang....
semoga terhibur......=b


video

Cinta Ada

by : Karen Kong, Sheila Majid, Jaclyn Victor

Andai aku buta kan mata
Dapatkah kau mendengarkan jujurnya
Andai engkau tutup telinga
Dapatkah kau melihat keikhlasannya


Aku cinta bukan dibayang mata
Jauh dari bahasa
Dekatkan ertinya
Aku cinta bukannya disengaja
Jauh dari wasangka
Dekatkan hatinya
Memang cinta ada dalam jiwa kita

Andainya cinta itu buta
Dapatkah kau mengubah pesonanya
Andai mengalir air mata
Dapatkah kau membezakan jelingnya


Oh mengapa ada saksi yang tak memahami
Wow..wow..wow..wow..
Oh mengapa ada saksi yang disalah erti
Oh aku cinta
Oh jauh dari bahasa

Memang cinta ada dalam jiwa kita…Align Center


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

~aku yang terdisorder....

disorder....disorder.....disorder

(apew ko tengok2...sok aku nk exam, camner nk jwb asek lupe jek...alalalla...camner ni)

hrmmm...esok cik kasih adew exam
paper psikologi disorder...=(
gara2 paper disorder ni
cik kasih telah didiagnose
sbg forgot disorder @ kecelaruan lupa
haaa...camner la nk jawab paper sok neh...
harap2 sumenyer ok jek...
insyaAllah...
doa2kan kasih same yer kawan2...
=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

sakit perut~

Gara-Gara Teh Herba

adeii...saket peyut....
(p/s:gambar ini xdew kene mengena ngan yg hidup ataupun yg sudah tiade)


arini cik kasih tak bape sihat
gara2 cik kasih minum teh herba kira2 kol 3 pagi td...
sbb da bape hari sebelit...
so...teh herba lah jawapannyer...
...huk..huk...huk....
...ngahri jek perut da mula meragam...
...bile nk baek neh....
...=(...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

~Penangan Nescafe...amik ngko~

lom tido...tido...

pagi yg hening....aku masih lom lelapkan mata....7.40a.m ...sikit pon mata xrasa ngantok...hurmmm...setelah mengerjakan 2 jag nescafe bersama 2 org hosmetku...
terimalah bahananya....kol bape la aku leh tido neh....warghhhhhh...tensionnyer...=(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Malam Seakrab Persahabatan

~MemoRi KaMi BerSaMa~


Post kali ni kasih hanya nk masukkan pic2 yg diambil sempena malam seakrab persahabatan yg berlangsung pada 1/11/09. malam tu memang meriah...memori yang tak mungkin kasih lupa sampai bila2. malam seakrab persahabatan ni kasih dan beberapa orang kawan lg yang anjurkan sbagai simbolik kepada perpisahan yang akan kami hadapi. sedih memang sedih kan....cepat jek masa berlalu dah hampir 4 tahun kasih dan rakan2 menimba ilmu di bumi tanjong malim ni....
untuk kawan2 terutamanya yang menghadiri jamuan tersebut, terima kasih kerana manjayakannya...walaupun tak seberapa tapi harapan kasih semoga korang hepi dan berpuas hati. kasih sayang korang semua....semoga sukses mase buat praktikum nanti yek....tanpa membuang masa jom kita nengok pic2 pada malam 2....






















  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS