RSS
++iNsaN biaSa yG CuBa MenJadi Luar Biasa++MenuLiS SekaDar PerKonGsiaN Idea & KehiDuPan++

~ waNiTa~


~aKu waNiTa~



...kasih suke sgt lirik lagu neh...
...kasih bukan peminat siti...
...tp kasih suke dgar lagu siti yg ni...
...wanita...
...kn best klu ader seseorg...
...sudi tujukn lagu neh utk kasih...
...wah...kasih neh da mcm...
...tunggu putera idaman lak kn...
...agak sengal sedikit...
...itu lah wanita...
...menanti belahan jiwa...
...muncul utk bahagiakannya...


~Wanita
~
by: Siti Nurhaliza

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi

Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah

Dari yang maha kuasa

Cintaku padamu tak pernah berubah

Meskipun kita berbeza


Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa

Yang memang rapuh hatinya

Aku wanita aku punya cinta

Selayaknya manusia


Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

aaa... Ku wanita

aaa... Ku wanita....

Yang hanya perlu kau fahami


Oh apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..


Wanita... woohoo..

Ku Wanita... ooo...
Wanita...




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

kemboja said...

aku tujukan lagu ni khas utkmu ela..kahkah..jgn mrh aaaaa
Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati Belahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

aaa... Ku wanita
aaa... Ku wanita....
Yang hanya perlu kau fahami

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita... woohoo..
Ku Wanita... ooo...
Wanita...

Post a Comment

~jangan lupa datang komen2 lagi k...=)