RSS
++iNsaN biaSa yG CuBa MenJadi Luar Biasa++MenuLiS SekaDar PerKonGsiaN Idea & KehiDuPan++

~tentang aku & pie~

~Pie Ku Cayang~

...die pengubat luka...
...die tak pernah jemu bersamaku...
...die adalah sahabat ketawa n duka...
...hari2 aku bersamenye...
...walaupom die x bape wangi...
...tapi aku tetap setia memeluknye...
...walaupom namenye x sesedap mane...
...aku tetap suka...
...jika die tahu tentang sesuatu...
...aku pasti tentang itu...
...sesuatu kata...
...aku sgt berterima kasih padanya...
...aku cayang die ngat...
...walaupom die x secomel mn...
...d hati aku die tetap comel...
...comel, cam aku gak...sengal...
...muakakakak...
...inilah die pie ku cayang...
...cayang pie ngat...
...<<coretan kasih buat bearku cayang>>...

......<<<pie ku yang mucuk>>>........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

~jangan lupa datang komen2 lagi k...=)